image_pdfimage_print

Polacy, Siostry i Bracia !

Misję ważną publicznie dla Polaków i Polski cały czas wykonujemy dzięki Waszej pomocy finansowej.
Wszystkich Was, którzy uznają naszą pracę za wartościową, tym samym oczekują na bardzo dużo materiałów – prosimy o wspieranie tak bardzo ważnej misji.

Wsparcie prosimy przekazywać w następujący sposób:
1. Bitcoin – wsparcie finansowe bez pośredników, prowizji i banków – prosto do odbiorcy !
Po wejściu do Local Bitcoins przez baner potrzeba wykorzystać ten adres-konto: „133cNXMTJqbkA9NRPcCx4KYu5EVgXy3hb1” – Skopiuj teraz adres-konto i wklej do formularza na stronie LocalBitcoins.com
Jeżeli nie masz konta w Local Bitcoins ? To, zakładasz je błyskawicznie (przyp. red. zależy jakie konto założysz ? Imienne prawdziwe lub z nazwą, czy też inne). Możesz dzięki temu przesyłać pieniądze w wielu walutach. Również Ty możesz korzystać z konta Bitcoin, w ramach wszelkich działań gospodarczych i wszelkich innych, w zależności od tego – do czego będziesz jego potrzebował/a ?
Jeżeli masz dostęp do swojego konta Local Bitcoins, to następnie wpisz w formularzu dowolną kwotę i prześlij. Operacja skuteczna przelania pieniędzy na Portfel Bitcoin (konto) odbywa się w kilka sekund. Pieniądze przesłane – dostępne będą dla właściciela konta od ręki po operacjo przesłania. Pieniędzy nikt nie jest w stanie: przetrzymywać, zablokować i przejąć. Localbitcoins.com

Dokonać wsparcia finansowego nas można na kolejne cztery sposoby:
1. Eurobank na rachunek nr 84 1470 0002 2012 8311 3000 0001 – z Polski.
Konto z IBAN i SWIFT na wsparcie zagraniczne z całego świata:
IBAN: PL 84 1470 0002 2012 8311 3000 0001
SWIFT: EBSAPLPW
Właścicielem konta jest starsza córka Piotra Moskwy – Natalia Moskwa.

2. Wsparcie finansowe Czekiem BLIK – metoda bankowa przekazywania pieniędzy innym ludziom i firmom.
Jeśli jesteś posiadaczem konta w banku i chcesz przekazać pieniądze określonej osobie, to możesz to zrobić przy pomocy Czeku BLIK. W ramach Czeku BLIK samodzielnie określasz kwotę oraz jednorazowe hasło do odbioru przesłanego czeku. Wspomniany Czek BLIK wysyłasz przy pomocy wiadomości tekstowej np: SMS – na telefon odbiorcy.
Wspomniany Czek BLIK możesz wysłać zaszyfrowanym mailem do odbiorcy, którego nikt nie przejmie.
Wspomniany Czek BLIK możesz przekazać w czasie rzeczywistym w rozmowie telefonicznej – podobnie jak KODY do wypłat z: Western Union lub Poczty Polskiej itp. firm.
Nadawca Czeku BLIK powinien wiedzieć, czy na usługę tą jest prowizja, czy też nie ? W jakim Banku najkorzystniej realizować odbiór Czeku BLIK ?
Te wiadomości potrzeba przekazać odbiorcy wsparcia.
Odebrać Czek BLIK zainteresowana strona może również przez całą dobę w BANKOMATACH, które posiadają usługę BLIK.

3. Wsparcie finansowe można przekazywać przez Pocztę Polską w usłudze „Ekspres Pieniężny” Można to zrobić na poczcie i przez ten formularz (podobnie jak przez banki) https://www.pzw.poczta-polska.pl/MKPWWW/NadawaniePrzekazow.aspx

4. Wsparcie finansowe można przekazywać przez Western Union w ich firmie i przez ten formularz (podobnie jak przez banki) https://www.westernunion.com/us/en/home.html

Wsparcie finansowe w ramach punktów 2, 3 i 4 otrzymamy z Polski i z zagranicy w ciągu 10-30 minut.
Pieniądze z Western Union odbierzemy bez strat w oryginalnej walucie, następnie po najkorzystniejszym kursie wymienimy na złotówki.
Dane osobowe potrzebne dla wpłacających:
Piotr Moskwa, 71-562 Szczecin, ul. Marii Rodziewiczówny 1/7, Polska
KODy wpłat z Czeku Blik, Poczty Polskiej i Western Union potrzebne do odbioru pieniędzy – prosimy przekazywać drogą telefoniczną pod numery: +48 792 878 969, +48 792 646 848 (Play)

W tytule wszystkich wpłat, o ile jest to wymagane prosimy pisać: „wsparcie ogólne”
Wszystkie operacje potwierdzamy, z uwagi na to – prosimy o informacje o wsparciu.